Veelgestelde vragen.

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Stel hem via ons contactformulier. Wij geven je binnen twee werkdagen een antwoord.

Contactformulier

Kan ik ook op een andere manier dan via WeTransfer het foto- en videomateriaal aanleveren?

Je kunt de materialen altijd naar info@vidyvidy.nl sturen. Je merkt vanzelf of de bestanden wel of niet te groot zijn. Vermeld in ieder geval altijd je bedrijfsnaam, naam en telefoonnummer waar we je op kunnen bereiken. Lukt het versturen van de bestanden niet, stuur dan even een e-mail naar ons en wij nemen snel contact met je op voor een oplossing.

Welke formaten foto-, video- en muziekmateriaal kan ik aanleveren?

  • Video (MP4, AVI, MOV, QT, 3GP, M4V, MPG, MPEG, MP4V, H264, WMV, MPG4, MOVIE, M4U, FLV, DV, MKV, MJPEG, OGV, MTS en MVI). Aanbevolen resolutie: 1920×1080 pixels op 24fps (Max 400MB).
  • Foto’s (JPG, GIF, PNG, en TIFF), geen animated gifs. Max 20MB, 1920×1080 DPI is voldoende voor goede kwaliteit.
  • Logo (JPG, GIF, PNG, en TIFF) , bij voorkeur vrijstaand, geen animated gifs. Max 20MB.

Waarom mogen de video’s niet langer zijn dan vijftien seconden?

Vijftien seconden is een mooie tijd om je klanten niet in slaap te laten vallen. Kan je ze in vijftien seconden niet het beste voor het komende jaar wensen, dan vrezen we dat ‘t je nooit gaat lukken.

Is het een probleem als ik een video aanlever die langer is dan vijftien seconden?

Nee, dit is geen probleem. Laat even weten welke vijftien seconden je graag wilt gebruiken (met name als je ons een hele film toestuurt). Natuurlijk kijken wij ook even of het goed is.

Kan ik mijn eigen muziek aanleveren?

In verband met licentierechten – en het gebruik hiervan – kunnen wij niet je persoonlijke (mits rechtenvrije) muziekkeuzes gebruiken. We kunnen je wel alternatieven toesturen na overleg.

Moet ik altijd foto’s en video’s aanleveren?

Nee, natuurlijk niet. Maar “hoe persoonlijker, hoe leuker” is ons devies. Geen, of alleen de voorkant van je kantoor toesturen, raden wij dan ook ten zeerste af.

Hoe betaal ik?

Wij zijn een start-up en beschikken daarom nog niet over een betaalplatform. We zullen je daarom factureren bij levering. We zitten namelijk nog in de testfase.

Tot wanneer zijn de videogroeten online te bekijken?

We zullen ervoor zorgen dat de videogroeten tot 3 maanden na afloop van de actie zichtbaar blijven. Mocht om de een of andere reden de videogroet offline gaan, dan lichten wij je uiteraard voortijdig hierover in.

Hoe verstuur ik een VidyVidy?

Je kunt je videoboodschap op twee manieren versturen:

  • Je verstuurt hem zelf via je e-mailprogramma (bijvoorbeeld Outlook). Stel je eigen persoonlijke e-mailbericht op, voeg de door ons opgestuurde link naar jouw VidyVidy-videoboodschap aan je bericht toe en je verstuurt het geheel zo naar je klanten en relaties.
  • Je kunt er ook voor kiezen om je VidyVidy-videoboodschap eenvoudig via Mailchimp te versturen. Hiervoor heb je natuurlijk wel een Mailchimp-account nodig. VidyVidy stuurt je dan een geschikt template toe, dat je zelf kunt personaliseren.
  • Wil je het verzenden van je videoboodschap liever helemaal uit handen geven? Dit kan ook. Tegen een eenmalige meerprijs van €199 verstuurt VidyVidy via Mailchimp jouw videogroet naar je klanten en relaties.